TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  turan_44 Bir Ptsi Şub. 22, 2010 12:11 am





avatar
turan_44

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  turan_44 Bir Ptsi Şub. 22, 2010 12:15 am







avatar
turan_44

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  admin Bir Ptsi Şub. 22, 2010 2:15 pm

Turan merhaba

Paylaşımların için teşekkür ederim OYNAR ve MÜLAKAT KUŞLARIN güzel tüylerince hayrını gör vede kümesinde güzel
karakanatı tek görüyorum eşi yokmu

SAYGILARIMLA

admin
Admin

Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 27/03/09

Kullanıcı profilini gör http://istbursaoynar.benimforum.org

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  turan_44 Bir Ptsi Şub. 22, 2010 2:23 pm

ibrahim abim duygu ve düşüncelerin için teşekkür ederim.karakanatın dişisi diğer fotolarda yuvada yatan
avatar
turan_44

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  turan_44 Bir C.tesi Şub. 27, 2010 5:39 pm

avatar
turan_44

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  turan_44 Bir C.tesi Şub. 27, 2010 5:42 pm

ibrahim abim dişisi bu araplardan gelme güzel bir soy arkadaşımdan almıştım,ana ve babayı ,kardeşlerini uçuruyordu izledim
avatar
turan_44

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  admin Bir C.tesi Şub. 27, 2010 10:31 pm

turan_44 demiş ki:ibrahim abim dişisi bu araplardan gelme güzel bir soy arkadaşımdan almıştım,ana ve babayı ,kardeşlerini uçuruyordu izledim

TURAN merhaba
KARAKANAT dişin çok güzel yapı olarak kıymetini bil yalnız bu kuşu aldığın yerde nadiren arada çıkan BİR BEYMİ yoksa genel olarak hepsi böylemi EŞKALDELERDİ ben kolay kolay OYNAR beğenmem hele ARAP, KARAKANAT kuşunu, bunun ERKEĞİ vede YAVRULARI varmı varsa yakın çekim resimlerini görmek isterim.
SAYGILARIMLA

admin
Admin

Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 27/03/09

Kullanıcı profilini gör http://istbursaoynar.benimforum.org

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  turan_44 Bir Paz Şub. 28, 2010 2:39 pm

İBRAHİM Abim bunun erkeği beğendiğin karakanat bu kuşun ana ve baba düz arap yapı olarak aynı ama sağolsun benim murat kardeşim benden habersiz kuşların hepsini 700 tl ye satmış bu kandan bende bu çift kaldı sadece performanslarınıda izledim,kapalı havada 2 2.5 saat izleme fırsatım oldu.

SAYGILAR SELAMLAR
avatar
turan_44

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  turan_44 Bir Paz Şub. 28, 2010 2:56 pm



avatar
turan_44

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  turan_44 Bir Paz Şub. 28, 2010 2:58 pm

ABİMdediğim kuşlar bunlar bu arapların soyundan. saygılar.
avatar
turan_44

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  turan_44 Bir Paz Mart 28, 2010 4:03 pm

ibrahim abi selamlar saygılar abi arap dişim öldü,karakanat erkeğime dişi lazım iyi dişi eline geçerse haberim olsun.ALLAHA EMANET OL.
avatar
turan_44

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  Hilal Hüseyin Aydoğmuş Bir Cuma Haz. 18, 2010 8:35 pm

Merhaba,

Sevgili Turan abi, Oynarların çok klass sınıfı fiziğindeler bu fiziği herkesin sahip çıkmasını ve korumasını diler kuşlarınla birlikte keyifli zamanlar dilerim saygılar.Paylaşım için ayrıca teşekkürler.
avatar
Hilal Hüseyin Aydoğmuş

Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 10/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  admin Bir Ptsi Ağus. 30, 2010 9:06 pm

turan_44 demiş ki:ibrahim abi selamlar saygılar abi arap dişim öldü,karakanat erkeğime dişi lazım iyi dişi eline geçerse haberim olsun.ALLAHA EMANET OL.

TURAN MERHABA

Üzüldüm dişine arap bir dişi var verebilirim sana
SAYGILARIMLA

admin
Admin

Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 27/03/09

Kullanıcı profilini gör http://istbursaoynar.benimforum.org

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  turan_44 Bir Salı Ağus. 31, 2010 1:15 am

İBRAHİM ABİM o zaman hastalıkta erkekte öldü,elimde o kandan hiç kalmadı,ama senin kanlardan kümesimde olmasından herzaman gurur duyarım,sen nasıl arzu edersen abim,yavrular büyüdü fotolarını ekliyorum bakarsın,bende kapalı kan bir erkek var,verirsen ona eş yaparım,yok kan bozulmasın dersen onuda saygıyla karşılarım,kafana nasıl yatarsa sana bıraktım abi.


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
avatar
turan_44

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  turan_44 Bir Salı Ağus. 31, 2010 1:22 am

ABİ eski hastalıklı kuşların çoğunu elimden çıkardım kümes şuan daha düzenli ve istediğim gibi bu sezon inşallah istediğim gibi sonuç almayı düşünüyorum.

Uploaded with ImageShack.us
BU KARABAŞ DİŞİ ÇIKTI

Uploaded with ImageShack.us
BU ERKEK ÇIKTI
avatar
turan_44

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/01/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: TURAN ONARAN- İST/Avcılar.

Mesaj  Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz